Nu är det nära

Alla julklapparna inhandlade, godiset tillagat och porrgranen är uppe och den står som vanligt på mitt datorbord eftersom sambosen inte klarar av att se eländet någon annanstans, ja vacker är den inte men man måste ha något fult för att få allt annat att se bra ut:P
Det känns konstigt att det julafton redan på onsdag.. denna månaden har gått riktigt fort.
Imorgon är det bara jag som jobbar vad jag vet, alla andra har väll det mysigt hemma eller stressar ihop det sista inför julen, som tur är jobbar jag bara till två imorgon så det är överlevnadsbart. Dom har även varit snälla i år och givit oss lite extra julledigt med någon klämdag eller nåt. Det är uppskattat.
Jag får passa på att tacka för dom fina julkorten vi fått , tyvärr är vi riktigt urkassa på att skicka julkort, men dom vi får är så fina så:) de sitter på kylskåpet så ni vet.
/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0