När råttorna är borta dansar katten på bordet

Nu smyger jag in och skriver lite när mia ändå inte är hemma och vet vad jag gör, konsekvenserna kan komma sen. Fast det är klart, jag får ju skriva så konsekvenserna lär inte bli så övergripande.
Hmm hur gör man nu för att blogga?! Efter noggranna undersökningar så har jag kommit fram till att jag borde berätta om min dag.
Idag var en helt underbar dag för det var ett fantastiskt regnväder som lämpade sig alldeles utmärkt för att mysa i soffan, snabb depression inträffade när jag insåg att jobbveckan faktiskt inte var över så att detta underbara inte kunde ske...men lyckan log återigen när jag kom på att jag faktiskt bara jobbar 4 timmar varannan fredag. Hah!
Så dagen blev precis så lyckad som jag föreställt mig :) fredagspizzan som jag och sambon infört var nog inte heller helt fel. Dessutom kom jag på en film jag faktiskt ville se, å denna lycka! blev lite ledsen när jag insåg att den inte fanns att....äum..köpa....men det gick bra ändå för jag hittade en köpsajt som var villig att sälja för en billig peng. Och jag jobbar nu, så jag har pengar, så jag kan köpa preciiiiiis det jag själv vill *andningspaus*.

Vettigare än så blir jag nog inte, men vänta bara tills nästa fredag då blir det ännu värre

Kommentarer
Postat av: Äiti

Ja-a, det är nog inte lätt att blogga men jag tycker du klarade det med bravur L

"En saga, en berättelse har aldrig ett slut, ty om läsaren med sin fantasi kan se bortom ordens knut,

föds en ny historia, en egen större sort, så orden blir till mening och läses sakta bort."

2008-10-24 @ 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0