hoho

Ojojoj vad dåliga vi är på att blogga nu för tiden. Undra varför det har blivit så. tycker vi inte det är så kul längre eller har vi bara ett uppehåll? ja medans jag funderar på vad jag tycker om att blogga så tänkte jag ändå uppdatera lite.
Jag började jobba igen den 1juni, känns väll rätt okej att tjäna pengar igen. Men annars var jag ganska nöjd med att plugga eftersom man har lite mer fritid då. Eftersom jag varit ledig fyra månader i våras så får man inte mer än en veckas semester och den har jag ju givetvis avverkat. Vad han jag med då då, jo ganska mycket faktiskt, ungefär så mycket jag brukar göra på en hel sommar ;) ja det blev kaffe med johanna, solBRÄNNA med johanna * 2, En tripp till jönköping för shopping på A6, vindrickarkväll med johanna *2, grillfest med sambons jobbarvänner, kålmården, födelsedagsfirande för den som fyllde 25 IGEN, alkoholinköp i tyskland, fotbollsträning och så vidare. ...

Det känns lite trist att behöva jobba hela sommaren när alla andra är lediga, det är jag och alla sommarjobbare. Jag har till och med hamnat i sommarjobbsklassen på jobbet. Dom sa först att jag slipper sommarjobbsstämpeln om tre månader så vi får väll la se. Det är inte så poppis att vara sommarjobbare på mitt jobb:P

Få se om det händer något under helgerna framöver. Jag får även glädjas åt att ha en egen hemmafru nu under sommaren så man slipper städ och matlagning till viss del.:) skönt.
ha de bra
Mia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är imponerad lovar att skriva snart men först avverka Malmö

2009-07-11 @ 20:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0