Julstämning andra advent

I år ska jag göra det lite annorlunda med jul...jag bygger upp den bitvis allt för att det ska bli så mycket känsla över julen som möjligt :) fast det är klart, jag har alltid varit bra på att hitta julkänslan.

Idag blev det därför till att sätta upp julgardinerna och juldukarna, dessutom bakade jag lussebullar med ett recept jag stal helt fräckt från E:s blogg förutom vissa små ändringar.. har inte smakat än men jag känner mig rätt säker på att dom blev goda :) sedan blev det till att göra romrussin av det som blev över eftersom jag missbedömde hur mycket russin som går åt ;)

glad andra advent :)

/johanna


Kommentarer
Postat av: Mia

Jaha jag hade oxå en massa russin kvar, missbedömde oxå, så nästa år kanske jag oxå borde göra romrussin, fast då får du nog berätta vad det är för något.:)

2008-12-07 @ 21:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0