Muohahaha-snart jul!!!!

mia är på jobbet och inte jag...jag är kaxig och lyckligt lallande här hemma och bara gör mys inför julen när stackars mia sliter och släpar på jobbet :) är rätt nöjd än sålänge då, bara jag kommer igång och jobbar igen inom rimlig framtid.

ja just det juluppbyggnad...nu är allt pynt uppe utom en som sambon lovade sätta upp....sätta upp får jag säga mia...men det lyckades inte så bra med den planen, ska komma på en counterattack så fort min hjärna börjar fungera igen. För ja, typiskt nog lyckades jag bli sjuk lagom till ledigheten, men det gör inget....för jag är ledig lääääänge :)

dessutom har jag gjort senapen, vi bakade ju julgodis och det fortsätter jag med, sen blir det till att grava lax och köttbullar, skinka och hela konkarongen...alltså inte grava allt, bara laxen, laga resten. Fick ärva senapskulan med tillhörande skål, så blir jag riktigt arg på er vill jag bara påpeka att jag har en kanonkula hemma ;)

nuförtiden sitter jag mest och väntar på nästa narutoavsnitt...hatar att komma ikapp serier sådär menmen...tålamod är något jag kan behöva öva. sedan lyssnar jag mycket på japanska band och letar nya favoriter, har fastnat för två grupper...svårt att hitta låtarna dock....nej sambon du är inte rolig och den fanns inte alls där på  min google :P

nu ska jag sätta mig och brodera mitt julmotiv...ett riktigt kristligt sådant ,högtiden till ära...typ...egentligen inte, men det låter juligt att säga så så det gör jag.

Bara en vecka kvar tills paketen :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0