Tid

Pratade precis med J som också har en massa tid för tillfället om vad vi gör med den. Inte mycket som kunde beskrivas som vettigt kom vi på. Dagarna fylls mest av spelande, men det är klart, jag har mycket spelande att ta igen. Sambon fick en 360 av mig och jag ett Wii av honom....till detta gick han och köpte Naruto 360 spelet till mig och jag trodde jag skulle få skapa historia. Nå riktigt så går inte spelet till vad man får göra är att snällt och fint följa historien precis som den går till i serien men utan hjälpen dom har av varandra...känner mig lite smått lurad men hoppas på att det sker någon form av nyutveckling med tiden.

Sedan var ju WoW duktigt elaka att ge en tid att testa Lich King...vad gör en spelgalen Johanna...hon TESTAR såklart och nu måste jag köpa det med. Klarar inte av tanken på att Ema inte får bli 80 som alla andra så nu måste det spelas på den fronten med...och ja...efter alla dessa år tycker jag fortfarande det är ett hysteriskt bra spel. Mia och jag spelade 12 timmar i sträck när vi skulle komma igång igen, precis som på den gamla goda tiden då spelet var nytt.

Idag ska det fixas mest, måste handla så jag kan börja laga nyårsmaten, till systemet, städa och plocka undan och bädda gästsängen...jag bäddar om den för varje gäst så ni vet det ;) ....göra något åt hur jag ser ut för förjävligt täcker nog inte sanningen längre. Tur att jag har bokat in massage igen om inte så länge.

Så nu ska jag ge mig iväg hoppas alla har jättekul imorgon, jag kommer ju träffa många av er :) men ni övriga med, Gott Nytt År!!!!!!!!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Äiti

Mmmmm...massage låter ju helskönt :)

Det är ett bra sätt att börja året! Gott Nytt År!



Cscg" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=3YceTMCscg

2008-12-31 @ 11:48:54
Postat av: Äiti

Det fattades ett litet streck ;)



Cscg" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=3YceTMCscg

2008-12-31 @ 14:13:26
Postat av: Äiti

Jassssååå.....det fattas fortfarande. (...TM_C..) Det är roligt med teknik så länge den fungerar. suck

2008-12-31 @ 14:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0