Onsdag eller lillelördag för en del:)

Då var det onsdag! inte länge tills fredag:) men sen när det blir fredag går det ju ännu snabbare tills det är söndag och sen är det måndag igen, ush. Nä nu ska jag inte vara så negativ. Det är skönt att jobba förmiddagsvecka och sluta klockan 14.00  till skillnad från 23.00.

Idag är det städ här hemma eller sambon städar och jag tittar på, eller jag kanske inte ska säga städa, för han drar fram mer och mer saker så snart ser det ut som en jordbävning här, blommorna står på golvet med en massa annat. men nu är jag sådär negativ igen det blir nog fint till slut. :)

Dags att skutta iväg till johanna för lite kaffe:)

Mia


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har alltid helgångest. så fort jag vaknar på lördagmorgonen börjar jag tänka att nu nu är snart helgen över för imorgon är det söndag och då är det lika med måndag och så får jag ångest. fullkomligt onödigt ;P

2008-10-30 @ 16:53:03
URL: http://www.nemensi.com
Postat av: Mia

Ja ush, det är samma visa varje vecka, men bara man har bra och roliga helger så brukar det åtminstone gå lite lättare att jobba under veckan :)

2008-10-30 @ 19:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0