Duktiga är vad vi är:)

Idag har johanna och jag varit mkt effektiva och duktiga :) Först besiktade jag min bil och den klarade sig galant, skönt, jag hade nog ändå inte kunnat laga den.
Sen var vi och shoppade en liten sak
sen var vi inne på arken för jag ville kolla på krypen. Johanna tänkte följa med men efter att hon frågat om det fanns spindlar och jag sa ja, så ville hon inte följa med in, jag fick även tillägga att buren var öppen, då gick hon, men helt förståeligt.
    För att trösta johanna så gick vi in på skoaffären jämte, hon såg lite gladare ut:) men hon var inte manisk.
Sen åkte vi till vägverket och förnyade mitt körkort. Eftersom jag trodde att man fick ta fyra kort så ville johanna vara med på det fjärde och det lät ju rätt kul men det var tur att det bara var tre kort och eftersom tanten i kassan kollade på dom och valde bara ut ett som fick bli till körkortet. Hade kanske varit lite komiskt om två huvuden hoppat upp på ett av korten när hon skulle kolla på dom.
    Sen hade vi bestämt att vi skulle träna en gång på IK för att se om det är kul och om vi skulle vilja göra det igen. När vi kom in i huset lekte vi dektetiver en kort stund, sen satte vi igång att träna. Vi var jätteduktiga, vi cyklade, trampade, gick och lite styrka  oxå... det var faktiskt rätt kul å detta säger jag idag för imorgon och på söndag så kommer jag inte säga samma sak för då har jag nog träningsverk.
   När man har varit så duktig och tränat så kan man ju faktiskt unna sig en bakelse så vi köpte varsin alla hjärtans dag bakelse och åkte hem till johanna, det var så romantiskt så, svettiga och äckliga som vi var (vi brukade faktiskt fira alla hjärtans dag ihop, med filmer som alla hjärtans blodiga natt osv)
Sen kollade vi på dr phil på min begäran, där gick det väll lite för långt kanske.
När jag sedan kommit hem ställde jag av min bil, *snyft* men jag har ställt den så jag ser den genom fönstret iallfall.
Nä nu ska jag faktiskt snart bege mig av på en kortprommenad med johanna.
/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0