Hissåkning

Ja idag har jag varit på biblioteket och i affären, sen har jag även bakat en limpa eller två (fuskbakat), Johanna var här och drack lite kaffe med mig precis. Det är så kul med en av våra grannar i huset. Jag har berättat för Johanna tidigare om hur jobbigt det är att komma hem till hissen precis vid fyra tiden när man är trött och sleten och bara vill hem och sova. Så får man åka hiss upp och ner flera gånger för att det bor en här som har tvångstankar. Den tjejen kommer alltid hem kring fyra och när hon åker upp trycker hon på alla knapparna i obestämd ordning och idag hade Johanna oturen att åka med under denna långa hissfärden när hon skulle hem härifrån. Lite kul ändå:P Ja det var dagens händelse, nu ska jag ta och koka ihop något tills sambon kommer hem. /Mia

Kommentarer
Postat av: johanna

men smaka fick jag sannerligen inte :( fast det är klart, jag fick kaka istället så jag är glad ändå :) och ja jisses du, ska inte skratta mer om er hissmarodör...det var en sak att den tog en vända men när den började om, då ville jag mest börja gråta :)

2009-02-03 @ 16:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0