Lycka, det är när tiden stannar

Det var ingen lycka alls på alla hjärtans dag, ush vilken mardröms-allahjärtansdag firande och tre års firande. Under fredags natten råkade jag kolla min logistikkurs å insåg att dom flyttat fram datumet för inlämningen, shit vad var jag tänkte och tillbringade resten av natten framför datorn i hopp om att bli klar tills lördag kväll. Lördagskvällen kom och jag jobbade som en lite gris, när klockan började närma sig sex så såg jag mina planer flyga bort å jag blev lessen. Stackars sambon stack iväg och handlade och lagade jättegod mat och efterrätt för att muntra upp mig men det var inte lätt. Slutkörd var jag också.

Vid halv tio hade jag lyckas skicka skiten efter många svordommar åt first class. Det blev middag och vin å så iallfall dom få timmarna som var kvar av dagen. Idag var jag lite gladare för idag behövde jag inte plugga något alls + att jag tydligen klarade uppgiften.

Idag har vi städat och haft besök av j och j som hade med sig massa semlisar,, mm gott... ska ta och gå en prommenad nu med johanna.

Imorgon får vi se om det blir lite vindrickarkväll med T som kommer till växjö... annars så ska jag minsann göra min logistik uppgift tills nästa inlämningsdatum för en sån här helg vill jag inte ha flera gånger.

/Mia

Kommentarer
Postat av: T:)

DET BLEV en kväll med vin och trevligt samtal samt mycket skratt. J och jag var uppe till tidig tisdagsmorgon. S T:)

2009-02-20 @ 16:08:02
Postat av: johanna

haha mia mia...har du tänkt på att i ditt inlägg som heter tisdag, låter det nästan som att det var du och jag som firade 3 år ;) vi firar ju måååånga mer år än så :)

2009-02-21 @ 00:52:42
Postat av: Mia

hehe ja men jag menar ju sambosen :) du å jag vi har väll 7 år typ.

2009-02-21 @ 13:23:52
Postat av: Mia

Till T, jo jag hörde att det blev sent för er :) jag får vara glad att jag gick när jag gick .. Hade väll blivit tokfull annars. J var ju ganska duktig på att fylla på glaset;P

2009-02-21 @ 13:27:05
Postat av: T

Njaa, det var inte så farligt och man behöver ju inte dricka upp allt som bjuds S men du missade våra djupa samtal.. //T:)

2009-02-21 @ 16:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0