Fortsättning på "översvämmning"!

Ja då var det måndag idag och vi var uppe väldigt tidigt och åt frukost på hotellet, sen checkade vi ut. Detta för att vi ville bege oss så tidigt som möjligt till vårat hem för att se vad som skulle hända här näst. Det blev en lång väntan på att arbetsgubbarna skulle dyka upp. Vi passade på att besöka växjöhem för att välja nytt golv till rummen. Det kom folk och hämtade mestadels av våra möbler då de ska magasineras. Vi fick veta att vi måste bo på hotell tills på torsdag, sambon såg lagom lycklig ut. Så det var bara att ´bege sig tillbaka dit med all packning och checka in igen. Vi har precis slukat två stora last koo thai mat. Blir mat ute hela veckan, det hoppas jag att dom betalar för sen.

Annars är vi mest trötta hela tiden, går åt mkt energi för att tänka på vad som kommer att ske och vad vi måste göra.

Frukosten på hotellet är väldigt god, allt jag kan önska mig iallafall. Ja kakorna kanske är lite för mkt men allt annat som prinskorv, äggröra, köttbullar, bacon, sill, ostar, kex, frallor, ägg, juicer, bär, kaffe, te,frukter, massa flingsorter med tillbehör, massa pålägg mm. favvogrejen är valnötterna som jag smugglar i mina flingor. Dom är jättegoda så jag smugglar ner så många jag kan där i:)
Har stulit en laptop från pappa så vi har tillgång till internet på hotellrummet, det är ett plus. Det finns ju annat här oxå som pool, bastu, jaquzzi, kaffebar och sånt man kan utnyttja alldeles gratis:) Fast det blir aldrig detsamma som att vara hemma, sen är det betydligt skönare att bo på hotell om man själv har valt det.
Få se om man ska ta en tur till broadway och kolla in godissortimentet;)
/Mia

Kommentarer
Postat av: Ida

Akta er för broadway! det finns alldeles för mycket gott godis!



Jag sitter bara och funderar på hur de skulle gjort med oss om vi hade fått en vattenläcka när vårt badrum renoverades... tagit in på hotell med två katter och fem råttor? haha skrämt slag på städerskan!



Njut istället av frukost och gratis-sakerna och förhoppningsvis kommer ni få flytta hem snart!

2009-03-25 @ 10:15:42
URL: http://www.nemensi.com
Postat av: Mia

hahaha, ja det hade varit tufft. Tur man inte har några ungar oxå. Jo jag gör mitt bästa för att njuta men saknar alldeles för mycket saker jag har hemma och inte här.

2009-03-25 @ 22:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0