Tandläkaren is the bad shit!!

Idag var jag hos tandläkaren och dom gjorde en enkel vanlig undersökning. Jag är nog mästare på att gå till tandläkaren så tro mig jag vet. Ja undersökningen gick ju sådär, hade visst något hål eller två... Å så röntgade hon lite som vanligt... sen när jag skulle betala så sa kassatanten 850 kr tack.. Jag tänkte det nämen fy vad dyrt att undersöka.. När jag betalat så kunde jag inte låta bli att påpeka "jaha har ni höjt priserna eller??" Då sa hon nåt om nåt tandläkarskydd som jag inte riktigt var med på. 
Precis när jag skulle gå så kommer tandläkaren springande å skriker nåt om att "jag har gjort fel", hon sa att hon slagit in undersökningen två gånger på sin dator. Kassatanten tittade lite, jaha jag trodde ni gjorde mer än undersökning.. dom fick dra bort mina pengar från kortet dom tagit å göra om det, ja jag fick betala 550 istället. Inte för att det är hälften av 850 men dom har konstiga uträkningar där. Man får väll vara glad över att man fick tillbaka lite iaf. Det känns ju lite i plånboken nu för tiden att lägga pengar på sån skit.
Men det som är bra är att när jag kommer upp över 3000kr i år så får jag 50% rabatt :)
Jaha nähe då får man väll ge sig iväg på lite fotbollsträning, fast det hade varit skönare att krypa ner i soffan.
/Mia

Kommentarer
Postat av: Ida

Isch tandläkare! Min gamla har slutat och jag saknar henne så! Trodde jag aldrig att jag skulle säga men men.

2009-03-11 @ 19:16:17
URL: http://www.nemensi.com
Postat av: Mia

Jag vore glad om jag någonsin fick ha en och samma tandläkare, känns som att alla flyttar till england så fort jag blivit kund hos dom ;)

2009-03-12 @ 01:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0