äum tja det är iallafall onsdag/torsdag idag

Mia du verkar alltid ha så lätt för det här, att blogga...berätta vad som har hänt under en dag eller vad du tänker. Det är jag nog lite avundsjuk på ibland.

Idag tänker jag klaga... jo jag är väl medveten om att jag inte är i en position att klaga eftersom mitt liv är väldigt bra, jag är nöjd med det mesta och generellt sett en lycklig människa....jag tänker inte ens klaga på något vettigt. Men jag har ont och det börjar bli irriterande. Inte det där varjedagont det räknar jag nog inte som ont längre, utan nyttont. Foten och sen dumma dumma axeln som jag skadade på träningen. Fast vettigare klag än så blir det nog inte.

Jag har sett två nya filmer som var väldigt olika men som jag gillade väldigt mycket. Den ena innehåll vampyrer så den kan inte vara fel, särskilt inte när skådespelarna är födda till den rollen, ps! brukar föredra animevampyrer men dom här var nära nog. Den andra har jag läst boken/böckerna och dom var bra så filmen var bra.. Annars tillbringar jag mest nätterna med anime, känner du mig väl vet du redan att jag generellt inte sover på nätterna och visste du inte det, vet du nu.

Vi har ju börjat träna, tror det blir fyra dagar/vecka för oss båda va? Det är skönt att äntligen har börjat röra på sig igen men på ...eee ik?....finns det lite väl mycket folk vi känner, det är nog bara att tåla. Jag är lite löjlig med att inte vilja träffa på folk jag känner på träningar. Sedan simmar jag med sambon, jag är inte särskilt bra på det men jag flyter iallafall och det är huvudsaken om jag uppfattat simning rätt.

Jag klarade första bossen, Haku, i narutospelet och sedan dess har jag varit lite mallig. Fast det har jag rätt att vara, nästan, jag stod upp båda fighterna och Mia fick använda all sin kraft för att hålla mig fokuserad på det jag gjorde istället för hoppandet så all cred till henne :). Nu borde jag nog göra någonting vettigt...

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Mia

tja jag vet inte om jag har så lätt för att blogga, ibland kommer det en ljus stund jag utnyttjar. Hur många ggr har du sett film1 nu då? fast jag håller med filmen är grym å han e sexig, tihi. Ja jisses amalia vilket liv det var under Narutofajten, å du klarade det, galant. Men jag trodde du skulle sula kontrollen i väggen å hoppa in i tv:n :)

2009-03-12 @ 01:34:32
Postat av: johanna

hahaha....mmm och jag hittade pianostycket så nu har jag noterna, det är bara att börja öva :) och ja han är en väääääldigt bra vampyr. Tja jo en eller 100 vad är egentligen skillnaden på några nollor hit eller dit visslar oskyldigt

2009-03-13 @ 19:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0