Den kommande veckan...

Idag har jag varit på fotbollsmatch och vunnit med 5-2 över serieledarna, moheda då.
Men dom var rätt kassa så dom lär åka ner i tabellen :)

På tisdag så ska jag vara med i world cup tour, fotbollsturnering, som är på campus.
Tyvärr får vi bara spela två matcher eftersom bara tre tjejlag är anmälda.
Men det blir kul ändå. Med mig har jag johanna som ska heja på mig sen är det massa
annat hejarklacksfolk tror jag :) Vi planerar att ta hem cupen iallafall och det innebär
att vi måste träna lite på måndag, för ett par stycken i mitt lag har aldrig spelat fotboll.

Sen har jag massa annat jag vill hinna med denna veckan, som tur väl är det bara två fotbollsmatcher.
Måste plugga, måste bli klippt av min specialfrisör, färga håret, shoppa present till sambo, pappa,
syster och ett å annat paket till ;) Ja just det sen måste alla paketmänniskor firas på ett eller
annat sätt.
men det blir en riktigt rolig vecka.
/Mia

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu tycker jag det är dags för en uppdatering :D

2009-06-27 @ 19:06:03
URL: http://www.nemensi.com
Postat av: Anna

I second that =)

2009-07-07 @ 23:59:04
URL: http://virrigaannapanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0