sju och sen blev det inte mycket mer

såååå...vad händer i våra liv? Allt verkar det som, tiden rinner förbi som en galning och jag tror att båda känner sig lite stressade att hinna en massa. Jag gör det iallafall. Det som är bra är att det som händer är bra, det är positivt med lite inslag av sorg och tråkigheter, ungefär som det ska vara.

Mest och bäst är det som händer som är bra och om bara några veckor till så förändras allt, för alltid.

vissa människor verkar vilja berätta om sig själva och vad dom gör, kul att läsa, men vi verkar inte vara sådana och mycket snart finns det viktigare saker att ägna tid åt.

hejdå bloggen!

Johanna och Mia

Kommentarer
Postat av: Äiti

Det var ju tråkigt att höra men jag förstår....ingenting varar ju för evigt :)

Här kommer mitt "avskedsbidrag"



http://www.youtube.com/watch?v=auqyZ2JX7Bs



Vi hörs och ses! Kram

2010-04-23 @ 23:42:27
Postat av: Äiti

Hahahahahaha.....



http://www.youtube.com/watch?v=R7pI9ae1Uuc&feature=PlayList&p=1463BDF7D92A3A84&playnext_from=PL&playnext=1&index=3

2010-04-26 @ 23:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0