Jobb jobb jobb och dansande

- j----la mia då!!!!!!! så skriver hon upp mig på att jobba lördag med. Suck!!!!!!! så nu blir det till att lägga sig tidigt idag och sen upp med tuppen....eller inte...INNAN tuppfan vaknat

-- jaja johanna.... jag vet nog att du vill ha pengarna när dom väl kommer... du kan ju köpa en riktigt fin present till sambosen för dom:) va gör man inte för dom små grisarna.

- mmm sambo...anime :)

-- jag har kopplat ihop anime med bögar då men men....

- god'dammit du och jag och bögporr mia, kan det bli bättre...men jag har frågat sambon och han är faktiskt hetro...det finns anime bland den grupperingen också ;P

-- okej jag ger mig... men det har varit så mkt med bögar på sista tiden så jag bara trodde du gillade det lite extra

- hehe....he.....mmmm narutospel med möjligheter

-- jo jag hörde nog att du skulle böga ihop dom på spelet:P

- ja några av dom finaste paren i serien skulle ju faktiskt vara det..... men mia vi skulle ju visa hur vi dansar

-- ja just det.. nu kom vi in på något helt annat:)

- såhär dansar mia för framtida referenser : http://www.youtube.com/watch?v=dMH0bHeiRNg

-- såhär dansar johanna för framtida referenser: http://www.youtube.com/watch?v=ZCT3MIUTc3o&feature=related

Ha en superhelg och tänk på oss, Johanna & Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0