Julinspirerad helg!

Denna helgen blir ganska julinspirerad, ikväll är det lite julstäd som gäller, detta kommer även att ske imorgon och kanske lite på söndag, får se hur lång tid det tar. Tyvärr gav sig sambon iväg på julfest med jobbet så jag får ta hela lastet själv ikväll.. men men vad gör man inte för julen... Jag kan ju samtidigt säga det att det är inte "veckostäd" som i att damma, plocka undan, dammsuga och moppa, nänä, det ska torkas i varenda litet skåp samt kyl och frys och ugn mm. Sen när allt detta är klart så ska vi kanske sätta upp lite mer av julsakerna. På söndag ska jag baka julgodis med J och I :) får se vad det blir för julgodisar i år, jag gillar förra årets val så det kan bli något liknande.
Ah just det sen ska jag ju jobba imorgon förmiddag också, får helt enkelt lägga mig hyfsat tidigt ikväll så jag orkar med morgondagen, "som man bäddar får man ligga" så klaga ska jag inte göra.
/Mia

Kommentarer
Postat av: Ida

jag skyller på att jag flyttar om två månader alltså behöver jag inte julstäda i år ;P



Kul det ska bli att baka godis imorgon!

2008-12-13 @ 13:16:06
URL: http://www.nemensi.com
Postat av: Mia

hehe ja jag skyllde på det förra året, så jag kan inte göra det igen:P men det är rätt, utnyttja tillfället:) Ja jag ser också fram emot julgodisbaket:)

2008-12-13 @ 15:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0