Julstäd

Precis som hos mia med sambo städas det inför julen i detta hem med.... det tog 7,5 timmar men rent och fint blev det, kan inte påstå att vi tömde alla skåp och städade ur men jag skyller på att jag gjorde det för någon månad sedan så det behövdes nog inte. Vad som behövdes var att städa ur allt där katthåret letat sig in eftersom våra tre små änglar...idag änglar, ofta monster... har en viss förmåga att smutsa ner ordentligt.

Men det var kul att städa ändå eftersom vi gjorde det ihop och hela lägenheten luktar rent och nystädat, vi hann dock inte med golven så det får komma imorgon innan damerna M och I kommer och bakar julgodis. Ännu en av mina och M:s traditioner. Och ja dom vi hade förra året var faktiskt väldigt goda så det blir några repriser och lite nytt.

Nu ska jag ta det väääldigt lugnt och sambon sitter redan och spelar, imorgon är det andra advent så glad advent i förskott :)

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Mia

Eller tredje advent kanske :P

2008-12-14 @ 00:20:40
Postat av: Johanna

elitist!!!

2008-12-14 @ 18:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0