But but why!!!!

Varför går folk sjuka till jobbet?! det är elakt och egoistiskt och gnidet, det är vad det är. Så jag har lyckats bli sjuk, och gjorde samtidigt mia lite rädd för att åka bil med mig ;) iallafall när mitt huvud lindats in i smärtsam bomull och inga hjärnfunktioner eller muskler fungerar. Jag lyckades nästan köra in i en stolpe och sen var jag inte allt för säker på var vägen var. Har nog kanske lite att göra med vår...om jag inte hade frusit vår nu mest mias, halvdana rutskrapning som vi får genomföra efter jobbet, men i sanning mest med influensan att göra.
Jag som skulle ha så kul i helgen, åka ner till skåneland och hälsa på J, dricka en massa vin och prata en massa tjejsnack om gamla och nya tider. Får se om jag kanske mår bättre imorgon...för sjuk johanna bör nog inte köra ner till skåne i snöstorm.

Sitter och fixar till våra bilder, det blir faktiskt rätt bra och passar på att retuschera min frisyr eftersom den blivit lite vild av allt fototagande :) paint är skräp men funkar om man har tålamod med det, något jag sällan besitter fast ibland, då kan jag med sitta still.... lääänge.

Nuförtiden är jag mest trött, och uppgiven. Tills jag kommer hem iallafall, fast det är klart..trött är jag hela tiden men jag är iallafall inte så uppgiven :) och snart är det jul och en massa julstök som kommer därtill. Det ser jag väldigt mycket framemot :) även om sambon ser lite lätt förstörd ut när vi skriver in allt i kalendern. Fast jag tror att han tycker det är både kul och mysigt egentligen, innerst inne.

Förra helgen var vi i skövde och såg dark tranquility, det var roligt och faktiskt den bästa spelningen med dom jag har varit på. Det var dessutom roligt sällskap och det är ju alltid bra. Somnade dock nästan genast vi kommit tillbaka till lägenheten men dom andra verkade ha haft kul så jag fick säkert deras gladaura omkring mig ändå ;)

Nej nu ska jag göra något vettigt som att kolla på mer anime...eller brodera...eller drömma mig bort en runda, fast det är klart då blir det med anime ;)

johanna

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nu har ju du just fått min bloggadress, men det är dags att byta.

Jag ska starta om på nytt. :p

2008-11-24 @ 20:16:49
URL: http://crazybookwormlady.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0