Då var det torsdag!

Jaha då var det torsdag... inte händer det mycket i övrigt, bara jobb. Det verkar vandra runt någon förkylningssmitta på jobbet, fler och fler faller bort varje dag tycker jag. vi få se vilken dag det blir min tur. Nästa vecka tror jag dom ska bygga om vårt badrum så då är vi utan det i två veckor, det ska bli mysigt att springa ut i kylan klockan fem på morgonen, förhoppningsvis är det inga köer till barackerna så tidigt. Men man får se det positivt att det bara är vatten vi är utan.. tänk om vi skulle vara utan el i två veckor. Då hade inte jag överlevt :)

/Mia

Kommentarer
Postat av: Ida

Här börjar de nästa vecka, eller rättare sagt redan imorgon då de ska pappra in hallen. Vi flyttar hem till min mor, det går inte med alla djuren att leva utan badrum och med arbetare som springer här om dagarna.

men jag ska tänka på er! barack kl 5 på morgonen... hu!

2008-11-20 @ 18:54:04
URL: http://www.nemensi.com
Postat av: Mia

hum . undra om de verkligen ska vara här nästa vecka om de är hos er då.. det känns som att dom borde göra klart ert hus innan dom beger sig till vårt. Fast å andra sidan får dom ju gärna ta och fixa detta nu innan det närmar sig julen allt för mycket.

2008-11-21 @ 01:12:59
Postat av: Ida

Ingen aning, men här har vi fått pappersgolv i hallen nu... yss

2008-11-21 @ 17:23:03
URL: http://www.nemensi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0