Håhå jaja

så det kan gå....det är ju lite mystiskt att jag och mia nästan aldrig blir störtfulla när vi går ut med sambon:arna, men så fort vi är ute själva slår vi loss och fulla blev vi och ja mia, jag blev bakis...väääldigt bakis. Så dagen har jag tillbringat i en soffa och sett rolig ut när sambon berättar om hur jag var/vad jag sa när jag kom hem. Det var iallafall en rolig julfest och vi var nog inte så fulla där, det slog på sen. Sen var det bara att ta sig i kragen för när jag började likna människa igen idag var det dax att åka till nästa fest eftersom pudas fyller 25. Lite sött att jag och pudas är lika gamla så det måste stöttas. Så det blev god mat och en nykter johanna :) dessutom roligt sällskap och det är alltid bra. Men nu vill jag bara sitta framför datorn och titta på anime...hehe....he ;) eller nåt. Kanske borde läsa lite, det var länge sen, imorgon är det äntligen dax för julsaker, iallafall adventssakerna och sedan skyltsöndag så då ska jag må bra och kommer vara lite sådär löjligt lycklig :)

/johanna

Kommentarer
Postat av: Äiti

Hmmm....det låter nog mer än det var men det var bra att du buggade. :) Det är inte roligt att bara sitta och hälla i sig en massa procentdrycker eller hur?

Tänkte att det passar bra med en Halleluja-version så här på adventstider. Kram



http://www.youtube.com/watch?v=5M5vaINsfro&feature=related

2008-11-30 @ 12:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0