Julfest!!!

Ja igår var Johanna och Jag på julfest med jobbet.. vi träffades lite innan hos mig på fördrink och plattning. Sen åkte vi till munken där julfesten var, en del äldre var lyckliga när dom insåg att johanna kunde dansa bugg, jag fick minsann gå och ställa mig i baren för att köpa dricka åt oss och sen när man kommer tillbaka så ser man johanna svänga loss på dansgolvet.. hehe nä jag ska vara glad över att jag slapp, jag höll benhårt på att jag inte kan dansa bugg. Vi var typ dom sista som lämnade munkenstället så vi måste nog haft ganska kul, för vi sa det innan att om vi får tråkigt så lämnar vi stället. Jag vet inte om jag är full fortfarande för jag kan inte direkt komma på att vi skulle ha gjort bort oss under julfesten men vi var ganska fulla så nåt borde det ju vara. tja. vi gick genom stan barfota.. det måste ju ha sett ganska kul ut. När julfesten var slut så kom vi fram till att vi ville festa vidare, vilket jag inte vet om vi behövde, men bishops skulle vi till iallafall, men vi lämnade det lika fort och åkte hem, spriten hade slagit på lite extra och jag tror det var på grund av den där onödiga skånes aqua shoten jag tyckte vi skulle ha precis innan julfesten stängde. Väl hemma sen så sprang jag in i sovrummet och somnade.

Idag vaknade jag redan vid halv 9, det är därför jag tror att jag inte är nykter än. Idag ska jag ta det jättelugnt, jag ger Johanna lite medlidande för att hon ska på fest idag igen. Inte för att jag är bakis idag men det kommer väll senare, i vilket fall är man ju inte så sugen på sprit.

Får se om sambosen kanske kan trolla fram lite adventspynt idag så man är redo inför imorgon.
Nä nu ska jag se om jag kan laga till en omelett och kanske sova lite till
/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0