men stackars fåglar nu ska alla åt dom...

fast jag börjar undra om det här är så sensationellt eller om det kanske bara är första gången detta kommit med på bild, och tja vill ormarna och spindlarna få fågelinfluensa och samonella och resten av krislistan så är det nog inte mig emot. Kanske ormarna då jag tycker dom är söta, fast det är klart, fasthuggen i mitt ben eller slingrad kring halsen med enbart motivet att döda mig skulle jag kanske inte alls tycka det.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3687662.ab

Som Mia sa så är det kvällsvecka, denna veckan har vi inget liv därför är det svårt att hänga med i det som händer i världen utanför. Jag försöker hinna läsa tidningen innan vi ska äta lunch och sen åka, men det händer inte ofta, jag vaknar rätt sent.

Jaha detta har visst blivit en dagsboksblogg, läskigt...vi kommer nog på vettigare saker med tiden.

, Johanna

Kommentarer
Postat av: Äiti

Fy sjutton....det är väl en del av verkligheten men nej, jag vill aldrig flytta till Australien ;)

2008-11-04 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0