Ett litet inlägg!

Det har varit en ganska lugn vecka på jobbet, eller tja vi har väll tagit det ganska lugnt på min avdelning.. vi har pratat desto mer.. bland annat har vi diskuterat olikheten mellan kvinnor och män. Jag höll med mina arbetskompisar om att vi kvinnor är väldigt mycket för det där med att tala ut. Nu kanske dom på jobbet överdrev en skala för vi kanske inte behöver tala ut om en sån grej som varför blommorna inte är vattnade, eller? hum tja det är väll diskutabelt.

Vad vi mer diskuterade var det där med julstäd, varför det är så himla viktigt, de har tydligen visat lite missnöje när flickvännerna sagt att det snart var dags. Men jag håller med flickvännerna om att det är klart man ska julstäda, det ska ju vara extra fint inför julen + att någon gång måste man ju ha en anledning till att städa ur lägenheten ordentligt och nu menar jag verkligen ordentligt som att torka i och utanför alla skåp osv..  Jag påbörjade vår julstädning lite smått igår när jag frostade av frysen, har väntat sålänge på det, det såg ut som ett snöberg i frysen. men nu var det äntligen så pass kallt ute att det gick att ställa ut maten, jihoo.

Undra vad min sambo egentligen tycker om julstädsplanerna, han verkar vilja, men han går säkert också på jobbet och beklagar sig över det :P men men "det man inte vet har man inte ont av"... :) Den där repliken har jag sagt alldeles för många gånger denna veckan.

/Mia



Kommentarer
Postat av: Johanna

ååå nej nu ligger du före mig, jag har inte kommit till frysen än :/ oh well bra med en sporr nu då....jadu mia det kanske är det som får bli veckans kommentar här ;)

2008-11-27 @ 15:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0