Söndag!!!

Oj det var verkligen ganska längesedan som någon av oss skrev i bloggen, vi får bättra oss. Men för min del har det inte hänt så mycket. igår spelade jag fotboll hela dagen, smp sparken, det var kul förrutom att dom sprider ut matcherna över en hel dag med två timmars paus mellan varje match, lite segt, men kul. Under match nr 3 stukade jag foten och eftersom vi inte var så många avbytare så spelade jag match nr 4 fast jag inte borde ha gjort det. Jag insåg idag att det är lättare att gå bakåt än frammåt med den så det ser nog lite komiskt ut :). Imorgon är den frisk igen, den måste, då är vi tillbaka på den "underbara" kvällsveckan och jag har verkligen inte råd att stanna hemma.
Jag behöver åtminstone inte ha dåligt samvete om jag spenderar dagen i soffan, det är nog vad jag ska göra nu.

/Mia

 

Kommentarer
Postat av: Ida

med en stukad fot hoppas jag verkligen du stannar i soffan idag! det kommer den och du att behöva.

hoppas den är tillräckligt bra för att kunna jobba imorgon. Det är ju ganska mycket pengar man förlorar på att gå hemma.

2008-11-16 @ 16:53:54
URL: http://www.nemensi.com
Postat av: Mia

Ja precis det blir mycket pengar, jag får försöka hoppa till jobbet och placera mig själv någonstans där man åtminstone står still och inte springer runt:)

2008-11-16 @ 17:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0