Snö!!!!

Åååå äntligen!

Så jag har väntat..och varit tålmodig med. Och så idag kom äntligen den första snön, sådan lycka...fast jag vet att det inte kommer igång ordentligt på ett tag är det alltid lika roligt när min äldsta vän kommer på besök. Och finns det något mer underbart än att det snöar ute och jag får möjligheten att krypa ner under varma filtar och kela med lillan samtidigt som jag försöker läsa en riktigt bra bok. Nå Emalaith är ju rätt uppmärksamhetskrävande men vad gör det, mysigt värre blev det.

Hmm lovade Mia att skriva en inköpslista tills imorgon inför helgen så det kanske jag borde försöka sysselsätta mig med, men sen ska jag njuta igen så det så. Och nu är det inte många timmar kvar tills det är helg så lycka överallt med andra ord :) och Sambon kanske bara jobbar halvdag imorgon, trippellycka....okej ska ge mig, tror ni fattar budskapet, kanske, annars börjar jag undra lite, men det gör inget om du inte fattar för  jag tycker säkert om dig ändå. Om jag känner dig, annars kanske jag hade tyckt om dig fast jag inte känner dig men det är svårt att veta, så jag utgår från att du är galen och därmed en människa jag tycker om.

Johanna

Kommentarer
Postat av: Äiti

Hehe...och nu ska jag förstöra din underbara "underfilten" kväll. Jag har blåst iväg regnet och blåsten från Skåne mot Växjö så se och häpna imorgon. SNÖN ÄR BORTA!!!! Kram på dig

2008-10-30 @ 20:07:25
Postat av: Äiti

Den här passar kanske bra :)



http://www.youtube.com/watch?v=DLXHefSNoAg

2008-10-30 @ 20:18:44
Postat av: Johanna

but but but....why would you do something like that ;P

2008-10-30 @ 23:44:08
Postat av: Äiti

Du vet ju att det är Halloween tider ;). Den lilla djävulen viskar små elaka förslag och det är SÅ svårt att motstå dem ....hmmmm...iaf ibland. ;)

Happy Halloween dear daughter! :)

2008-10-31 @ 10:32:06
Postat av: Äiti

Du vet ju att det är Halloween tider ;). Den lilla djävulen viskar små elaka förslag och det är SÅ svårt att motstå dem ....hmmmm...iaf ibland. ;)

Happy Halloween dear daughter! :)

2008-10-31 @ 10:34:48
Postat av: Äiti

Nu när jag vet hur den här fungerar så jag kan inte låta bli att skicka en halloween-song ;).



http://www.youtube.com/watch?v=ImnMucno1ew

2008-10-31 @ 13:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0