det är torsdag idag

inte för att dagarna spelar så stor roll längre, men det kan ju alltid vara skönt att stanna i samma tidsspektrum som världen runt omkring en. Det har inte hänt så mycket uppseendeväckande på sistonde, iallafall ingenting jag skulle dela med mig av :) Vi har varit på vampyrjakt, fantastiskt initiativ men inte en enda vampyr hittad, dock gott om spöken. Nej jag säger inte att vi tror på spöken eller för den delen att vi inte gör det men ska man hitta nåt får man kämpa lite. Det var fantastiskt roligt iallafall. Sedan har det lästs mycket, diskuterats om böckerna mycket och som det brukar gå till när man sysselsätter sig med ord. Det har också varit fantastiskt roligt även om mia....det där med cykeln skrämde mig nästan...bara nästan, egentligen inte så mycket men jag behövde ändå nämn'at ;)

Usch jag har börjat använda massa smileys i inläggen :( 

Ja just det jag har börjat cykla, mia började långt innan mig så hon får ingen cred idag men det är ett fungerande sätt för mig att inte vara inlåst i lägenheten. För jo jag är på kryckor igen, well well, jag ser lite mer smidig ut nu än förra gången som skulle kunna jämföras med (fniss hahaha sjuka sjuka hjärna)

Jag har en annan bokserie jag följer vars genre inte verkar tilltala många mer än mig i min bekantskapskrets, fast jag kanske har fel? Ninjainspirerat och en mycket vacker historia än sålänge. Enda problemet är att jag blir lite krigisk själv och försvinner in i ett universum som slutar med att jag ligger och sparkas i sängen när jag sover. 

Emalaith är förkyld, tror jag iallafall, kan katter bli förkylda? Hon nyser en massa men annars verkar hon vara samma söta monster som alltid. Om man hade kunnat göra karriär på att vara söt när man sover hade ema varit miljadär nu. Men mina andra två sötsaker är såklart också söta men blir aldrig lika monstriga på något sätt :)

Jag tänker inte ens försöka avsluta detta vettigt så hoppas alla får en bra helg, det är ju väder nog iallafall :)
/Johanna 

Kommentarer
Postat av: Äiti

Ajajaj, inga spöken??? Vad ska man kalla den mystiska kvinnan utanför fönsterrutan på Telleborgs vackra slott???

2009-04-24 @ 19:01:23
Postat av: Johanna

jag skrev ju massor med spöken juh!!!!

2009-04-24 @ 19:54:02
Postat av: Johanna

och det heter teleborg ;P

2009-04-24 @ 19:54:37
Postat av: Ida

Visst kan katter bli förkylda! Selma brukar få en släng då och då och hon både nyser och hostar så dant så man tycker alldeles synd om katten!

2009-04-24 @ 23:55:49
URL: http://www.nemensi.com
Postat av: äiti

Nja, jag syftade mest på "inte att vi tror på spöken eller för den delen att vi inte gör det" :)

Jag tycker det var ett säkert bevis på att det finns spöken.:):):)

2009-04-25 @ 13:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0