Fotbollsläger!!

I brist på annat nu när jag ändå sitter och väntar på att bege mig av så tänkte jag att jag kunde berätta lite om helgen. Ska till Visingsö med fotbollslaget, ska bli kul, vädret verkar ju hålla i sig också. Schemat för helgen är fotboll, fotboll och fotboll givetvis. Jag tror iofs att det finns någon baktanke om att vi ska lära känna varandra också då vi har ett helt nytt lag i princip. I går kom jag  på att jag är den äldsta som ska med, damn det där kommer jag att få höra. Bäst att hålla tyst om det:) Det blir större spridning mellan åldrarna för varje år som går, många nya som tillkommer i laget och många äldre som stannar kvar, kul. Den äldsta har nog passerat 40 och den yngsta tippar jag på hum 13 kanske. Men eftersom vi har så stor åldersskillnad så räknar jag med att kunna spela minst 10 år till, vanligtvis lägger spelare av  i min ålder om inte tidigare.Nä bäst att kolla så jag fått med allt, ha en trevlig helg alla!!!
/Mia

Kommentarer
Postat av: Ida

Bara att vara tyst, jag tror nog du kan passera som fem-sju år yngre. tio om du smetar tjockt lager idominsalva på läpparna och på med så mycket underlagskräm att dina ansiktsdrag nästan försvinner :D

2009-04-18 @ 12:08:50
URL: http://www.nemensi.com
Postat av: Mia

heheh ja det skulle jag vilja se, idomin oxå :). det värsta är att vi lämnar personuppgifter till motståndarna varje match..

2009-04-19 @ 21:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0