tisdag

Nu har det gått över en vecka sen tjänstledigheten började och johanna är ledig hon också. Igår var jag och drack kaffe hos henne inte för att det är något ovanligt. Vi var även och fixade biljetter till trummgrejen, det ska spännande att se på, fast det är inte förräns i Mars. Johanna får nog tillägga vad det hette, men dom är tydligen ganska kända. Annars har det varit ganska lugnt, i helgen var vi på middag det var himla trevligt, god mat och efterrätt, vi gjorde ett tappert försök att ta oss igenom TP men när klockan började närma sig 01 så gav vi upp.

Imorgon är det vår 3-års dag:) fast jag ska på fotbollsträning har jag bestämt så vi får fira den i helgen istället, sambosen verkar  tycka att det är lika bra att slå ihop den med alla hjärtans dag.

Grattis till johanna förresten "en riktig soldier" ;P 

Nä nu ska jag bege mig till johanna....

/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0