lovade ju att skriva

så det är precis vad jag tänker göra...

ja du dam mia jag vet faktiskt inte heller varför vi inte bloggar mer, åtminstonde borde en av oss ha något att säga med jämna mellanrum.

så vad har hänt sedan senast?! väldigt mycket och samtidigt inte så mycket alls, det är lite med den här bloggen som med vänner man inte träffat på flera år, hörs man inte ofta blir det svårare att beskriva vad som skett.
Sommaren  har varit små äventyr hit och dit. Kalla dagar på stranden men med goda vänner, varma dagar på stranden också med goda vänner. Solbrännor som kanske borde benämnas som rena brännskador och en massa goda frukter och drycker.
Jag lyckades fylla år igen, jag har sagt att jag fyller om samma tal som föregående år men har faktiskt inte särskilt mycket emot min ålder. Bra presenter fick jag, precis det jag ville ha vilket alltid gör mig glad, träffa min familj var också en bra present även om jag träffat dom oftare än vanligt iår.
Snart ska jag/vi vidare på nya äventyr, så jag kanske skriver då, om det inte redan är försent att skriva orden, dumt med meningslösa saker. Vi borde kanske komma på ett annat tema till bloggen...något som vi skulle kunna diskutera mer sporadiskt, några idéer?

Må väl, Johanna

Kommentarer
Postat av: Äiti

Ett tips är att ha blogget årstidsbundet och sen skriva om nya filmer eller böcker eller spel eller musik osv.....sådant som har publicerats under den specifika årstiden.//Hälsningar Äiti :)

2009-07-24 @ 13:45:16
Postat av: Äiti

http://www.youtube.com/watch?v=vu_3RS2rO78&feature=related

2009-07-24 @ 13:58:46
Postat av: Äiti

Lite musik för sköna höstkvällar :)

http://www.youtube.com/watch?v=TBxg_yqi7eM

2009-09-05 @ 20:09:53
Postat av: Äiti

Nähä, måste skicka en till....gillar verkligen henne



http://www.youtube.com/watch?v=zPiSHukXvA4

2009-09-05 @ 20:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0