Ormar

Ja eftersom jag är lite ormskraj själv så får jag väll varna alla andra ormrädda människor för att dom krypit fram ur sina bon eftersom solen tittat fram idag, dom gillar att sola.. Jag har inte själv träffat på någon snakis själv men jag vet att någon annan träffat på två stycken huggormar i skogen idag.

Annars så är det stor ombyggnation av vårt badrum så under två veckors tid har vi ingen dusch eller toa, men som tur är har vi våra nära och kära inom rimligt avstånd. Vi har ju alltså dusch och toa ute på parkeringen oxå, men jag är inte så sugen på att duscha där. Toa och dusch är inte det största problemet utan det är nog allt oväsen dom för här på dagarna, jag blir tvungen att stiga upp klockan sju när dom kommer eftersom dom vill vara i sovrummet också och jag vill inte ge dom något gratis att titta på, inte under arbetstid :P
Dom har använt sig av den där söta "diamantborren" för att borra hål i vårt badrumsgolv men jag hoppas dom är klara med det nu för jag känner att hela hela kroppen skakar med när dom använder den. Men tja det är bara två veckor så det klarar vi av, kan vara bra att få känna på hur dom hade det förr i tiden, som johanna sa :)
Brukar för den delen springa hem till johanna på dagarna så jag är inte här hela tiden.

Idag tog Johanna och jag en prommenad in till stan, i det fina vädret. Vi åt lite lunch mötte upp min sambo och kollade på lite mobiltelefoner. Man behöver ju faktiskt inte köra bil hela tiden, lika bra att göra som dom gjorde förr i tiden.

/Mia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0