Poka poka

Igår så ringde dom och ändrade lite, på fredag får vi flytta hem. Dom sa att dom skulle lägga mattorna på torsdag så jag hoppas våra möbler dyker upp på fredag dag eller något. Ska bli skönt att komma hem igen och badrummet är väll också klart antar jag. Ush för att äta ute, det ska vara billigt och gott , så alternativen är inte många. Den där j..... konsumsalladen kan brinna någonstans, Oxgrillen var äcklig och koo thai är inte heller någon höjdare. Tror jag ska föreslå Mc Donald imorgon, det går alltid hem för min del:)
I dessa fattiga månader vi lever i så har man inte direkt kunnat unna sig så mkt (jag har ju ingen inkomst) , nu däremot har iallfall jag fått i mig mat ute så det räcker och blir över ett halvår frammåt.
Imorgon ska jag och johanna på yomato, trummvirvlet, poka poka ja vad det nu hette. Det ska bli kul, dom måste typ styrketräna och konditionsträna för att orka med att trumma:) Vi lär väll sitta och hoppa med i stolarna, kanske behöver vi ta ett träningspass innan ;)
/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0