Allahelgons dag

Så igår hade vi Allahelgonsmiddag med några av våra vänner, det var jättekul och tack för att ni kom. Det blev mycket mat och mycket prat precis som det ska vara. Hoppas ni hade trevligt med, det verkade iallafall så :) vi förstörde några låtar också eftersom I hade med sig singstar...eller tja jag förstörde, det läskigaste med spelet var att jag fick som mest poäng när jag skrek som mest, tydligen först då jag hittar tonen ;) fast det betydde att Mia fick ta på sig mest i köket, men det kanske hon uppskattade eftersom jag inte brukar låta folk vara i köket annars :)
Sedan blev det en omgång När & Fjärran där vi delade in oss pojkar mot flickor...eller kanske kvinnor mot män?! komiskt att vi fortfarande gör sådana indelningar. I vilket fall som vann damerna...som väntat...överlägset dessutom. Behövde sägas ;)  tycker om att umgås med människor jag tycker om och respekterar, ja och då räknar jag in förlorarna med :P lät lite fel i sammanhanget annars...fast hur man än må säga saker så tolkar ändå alltid någon det fel, så jag borde nog inte bry mig så mycket...bara lite, i smyg, när ingen märker något.

Bu! på er/  Johanna

Kommentarer
Postat av: Mia

Där har folk något att klura på, **** texten :)

2008-11-02 @ 17:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0