Stackars Sambon

Idag var jag rätt pigg efter jobbet, konstigt nog, men blev lite tröttare när vi drack kaffe. Fast det är inget ovanligt, vad som var ovanligt var att jag inte somnade direkt efter att mia åkt hem. Snäll och omtänksam som jag är, så frågade jag Sambon vad för mat han ville ha, vilket säkerligen föranledde honom att tro att jag skulle laga maten ikväll. Det var faktiskt också tanken och det är tanken som räknas....jo....så är det faktiskt. Men hur det än gick somnade jag precis innnan Sambon kom hem och var således gnällig och trött och inte alls på humör för någon matlagning, vilket leder till den aktuella situationen att han står i köket och lagar mat och jag är pigg och glad igen efter en dusch. Pytteytteminilitet dåligt samvete, fast det är klart...han ska få en stor kram nu :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0